.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد امام جمعه بجنورد از دوچرخه‌سواري بانوان

امام جمعه بجنورد با انتقاد از برخي رفتارهاي اجتماعي ناصحيح همچون دوچرخه‌سواري برخي از بانوان در معابر از مسئولان مربوطه خواست به اين موضوع رسيدگي كنند.

آيت‌الله حبيب‌الله مهمان‌نواز بعد از ظهر امروز در نشست شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي اظهار داشت: ماه رمضان ماه نزول قرآن و از شريف‌ترين ماه‌هاي سال است كه روزهايش بهترين روزها و شب‌هايش برترين شب‌ها محسوب مي‌شود.
وي با بيان اينكه ماه رمضان بهترين فرصت براي بهره‌مندي از شب‌هاي ليالي قدر براي تقريب الهي است، افزود: ماه رمضان فرصت بسيار مناسبي براي مسلمانان مهيا شده است تا به خود سازي و تزكيه نفس بپردازند.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي تصريح كرد: ماه رمضان ماه توبه و انابه است، از اين رو بايد از اين فرصت‌ها حداكثر بهره‌برداري را نمود.
وي اظهار داشت: با توجه به تهاجمات فرهنگي و نقشه‌هاي شوم استكبار براي تضعيف باورهاي ديني و اسلامي جوانان، رمضان و تقويت تقواي الهي همچون سد محكمي در برابر آن محسوب مي‌شود.
امام جمعه بجنورد همچنين بر احياي فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه تاكيد كرد و گفت: ماه مبارك رمضان فرصت مناسبي براي احيا و پياده كردن فريضه الهي امر به معروف و نهي از منكر است.
وي همچنين ترويج فرهنگ دوچرخه سواري از سوي بانوان در معابر بجنورد و حمل سگ در معابر و خودروها را مورد انتقاد قرار داد و از مسئولان خواست تا به موضوع رسيدگي كنند.
مديركل تبليغات اسلامي خراسان شمالي هم در اين نشست از اعزام 600 روحاني و طلبه به روستاهاي اين استان در ايام ماه مبارك رمضان خبرداد.
حجت‌الاسلام زين‌العابدين روحاني‌نيا اظهار داشت: اين تعداد اعزام در مقايسه با سال قبل حدود 30 درصد رشد دارد.
وي با بيان اينكه اين تعداد روحاني در طول اين ماه به نشر و تبليغ امور ديني مي‌پردازند، تصريح كرد: دشمنان اسلام سعي دارند با گسترش اين تفكر غلط به اصل دين ضربه بزنند.
حجت‌الاسلام روحاني‌نيا به ويژگي‌هاي مبلغان تأثيرگذار در امر تبليغ دين اشاره كرد و داشتن صبر و پايداري، مخاطب شناسي، خودسازي و تطبيق گفتار بر كردار را از جمله رسالت مهم اين عالمان عنوان كرد.
اين نشست در دفتر امام جمعه بجنورد با حضور اعضاي شوراي فرهنگ عمومي خراسان شمالي برگزار شد. /فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.